Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Η ΟΡΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΨΗΦΟΣ

E. Λειβαδά: Από την Κεφαλλονιά στην Καβάλα για την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Όλοι σας θα αναρωτιέστε ποια είμαι. Είμαι μέχρι τον μυελό των οστών μου Ελληνίδα και βρίσκομαι στον φιλόξενο τόπο σας ΜΟΝΟ για να στηρίξω τον συνυποψήφιό μου, γνωστό και αγαπητό συμπατριώτη σας, τον γιατρό Δημήτρη Πιτέλη και την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ.
Δεν είμαι πολιτικός. Είμαι συγγραφέας.
Όμως πάνω από όλα είμαι συνειδητά πολίτης μιας χώρας που προδόθηκε, που γυμνή παραδόθηκε από χέρια ανόσια στα αχόρταγα όρνεα της παγκόσμιας μονοκέφαλης οικονομίας.
Η ταυτότητα που άφησα πίσω μου, η ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ είναι 5ψήφια, απόφαση που πήρα με οδύνη –έχοντας πλήρη συναίσθηση του ουσιαστικού αυτού-.
Γιατί, ο πολιτικός χώρος που γαλουχήθηκα με πρόδωσε.
Από τον χώρο αυτό δεν έφυγα ούτε στιγμή. Τον υπηρέτησα πιστά και ευσυνείδητα και αυτός με έδιωξε.
Με έδιωξε όταν από τον Μάρτιο (*) πέρσι αντιλήφθηκα ότι ξέφυγε από τις αρχές, τις γραμμές και τα πιστεύω της σεπτεμβριανής διακήρυξής μας.
Με έδιωξε όταν αντί να υπηρετεί τον Άνθρωπο άρχισε να γονατίζει ακόπιαστα, ανενδοίαστα και ανεγκέφαλα στα σκοτεινά συμφέροντα επισφραγίζοντας την εποχή του τέλους της αξιοπρέπειας.
Με έδιωξε όταν αντιλήφθηκα ότι με τις ενέργειές του άνδρωνε και εγκαθίδρυε νέες μορφές φασισμού και ναζισμού για τις οποίες τώρα κόπτεται και κατακρίνει.
Οπότε για μένα πλέον το ΠΑΣΟΚ σε κάθε επίπεδο (βουλευτικό ή τοπικό) τετέλεσθαι τελειωτικά.
Οι διαγραφές που ακολούθησαν το ΌΧΙ που είπαν στη βουλή έντιμοι, μαχητικοί και ευσυνείδητοι βουλευτές που τιμούν την Ελλάδα, που με σθένος αρνήθηκαν το ιστορικά ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ της ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ, οδήγησαν στην εκ των ουκ άνευ δημιουργία της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ.
Το νέο αυτό κόμμα, του οποίου έχω την τιμή να είμαι ιδρυτικό μέλος, έχει ολοκληρωμένο και πλήρως εφαρμόσιμο πρόγραμμα εξόδου από την κρίση το οποίο είναι αναρτημένο στο site www.koinonikisymfonia.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: